Tugbagky Merhaba Anneler 1 ay 20 günlük bebeğim var yüzünde ve ensesinin altıda isilik çıktı baya bi nasıl geçirebiliriz mustela krem sürüyorum ama ne iyi gelir çok kötü oldu :( canı acıyomudur doktora gitmeyede daha 13 günümüz var 😞 -
hira5bugra- Tugbagky doktor bize hamazinc yazmıştı onu kullanıyorum biraz azaldı pudra kullanabilrsin
Ikranurum20 Tugbagky benimkide tam 1 aylık aynı benim kızımda öyle yüzü yara gibi oldu isilikden boynu omuzlarına kadar geldi çok morelm bozuluyor ya bu havalarda böyle yazın ne olucak