Saadetsevil kızım haziran doğumlu ilk doğduğu zamandan beri hava sıcak olduğu için kışa kadar sadece kısa kollu zıbın ayağına çorap giydirirdim şimdi de bi anda havalar ısındı tabi kızım da büyüdü 2 yaşına girecek şu anda da sadece atlet şortla yatıyo üstüne de penye örtü örtüyorum yetiyo. Evinizin ısısı iyi siz de kısa kollu üst ve ince bi alt giydirip yatırabilirsibiz bence😌