monna Merhaba bebeğim 7 aylık oldu ve hala kusması bitmedi. Motilium şurup ve gaviscon da fayda etmedi hatta maflor , relactaz damla da kullandık onlar da işe yaramadı. Alerji testleri de yapıldı alerjisi çıkmadı, röntgen, ultrason da dahil olmak üzere çektirdik sorun yok. Artık en son bi endoskopi kaldı onu da narkoz vererek çektikleri için çektirmedim. Öyle ki ek gıdaları bile kusuyor. Yalnız şunu farkettim koyu kıvamda ek gıda verirsem daha az kusuyor. Aklınızda bulunsun sizin de, geçmiş olsun😔