Gamzosgamzos benim 6. Haftada başladı gebelik tansiyonum ve ritim bozukluğu 18-19 lara fırşadığı oluyordu günde 4-5 kez alfamet kullanıyordum ve coraspin bundan dolayı erken doğum oldu. Doğuma girdiğimde 22 yi gördü korkutmuştu baya müdahale ettiler ama oğlumu keseden çıkardıkları anda düştü tansiyonum 10 ay olacak doğum yapalı hiç yükselmedi ondan sonra. Hamileyken yağ tuz sıfırdı. Doğum sonrasında yediklerinize dikkat edin belki emziriyorsunuz diye yağlı tuzlu vs tam dikkat edemiyor olabilirsiniz ama inşallah geçer