Başka bir sıkıntısı yoksa doktora gitmenize gerek yok aslında çok küçük normal gazı vardır benim opşum 4 günlükken başladı bunlara biz çareyi kollarını bağlayarak gevşek olacak şekilde sallayarak bulduk sakinleşip uyurdu birde emzik kullanıyor musun ? Gazlı bebeklerde sakinleşmeye yardımcı