Pelin01adanam Kızlar bebekler 6.ay bittikten sonramı 2 numara formül mamaya başlarlar. Yoksa 6.aya yeni girincemi?
Deletedmom387 Pelin01adanam ben ortasında başlamıştım 6.5 aylıkken alıştırana kadar canım çıktı içmedi sıpa ama 6 aya girince diye biliyorum