Ben hamileyim beşik almak istemedim hani yer açısından oglumunkini de görümceme yolladık baya ses yapıyormuş artık o yüzden aynı böyle hamak gibi pahalı olmayan bi kaç ay idare edebilecek bisey arıyorum en azından 6 aya kadar yatabilir diye düşünüyorum hamak beşikte hem sallanıyor o da ama işte içi düz olmadığı icon acaba sırt ağrısı falan yapar mı ki eğrilik falan