Kızlar merhaba.bebeğim kolik bebekti onun için hamak almıştım ama yatmadı iki gün kurulu kaldı geri kaldırdık.civilden almıştım.bi de taşıma ana kucağı var bu arabada kullanılan Tommy baby marka.bi de temizleme pamuğu var bi koli almıştık 15li. kullanamadım 11 tanesi duruyo.ilgilenen ihtiyacı olan varsa uygun fiyata vermek istiyorum