Kızlar merhaba bu aralar çok karşıma çıkıyor bu diyet internetten araştırdım ancak emziren anneler ve gebeler için önerilmediğini okudum. Bu diyette günde 2 öğün yemek yeniliyor aralarda eğer acıkırsanız atıştırmalık birşeyler alabiliyorsunuz. 11’de kahvaltı yaptığınızı düşünün akşam 7dede akşam yemeğiniz mevcut. Aranızda emzirirken bu diyeti yapan var mı? Açıkcası ben çokta bir zararı olacağını düşünmüyorum zaten çocuğa bakmaktan aç gezip yemek yiyemiyoruz 😂 yinede deneyen ve bu konu hakkında bilgisi olan varsa fikirlerinizi almak istiyorum