Kızlar oğlum iki aylıkken verem aşışı yapıldı rotayı yapmadık para yoktu yanımızda şimdi iki ay 27 günlük yaptırıcam çarşamba günü kusuyor sürekli oğlum ne emerse emsin size sorum şu aşıya geç kalmadım demi bide kusmaması için aç götürsem olur mu şimdiden cevap için teşekkür ederim ❤ ❤