Zynpsydmr Bebeğim iki ay üç günlük bu aralar gazını sık yapıyor aceba kendi gazını kendi çıkarmaya başlamış olabilir mi?
Deletedmom278 Zynpsydmr Ne güzel iste. Gazdan kaynaklı rahatsız olmuyorsa sorun yok gazını çıkarması iyi bir şey.