Keremikomm Elifnazberat genelde bu tür ilaçlar o yaşlardaki cocuklar üzerinde denemesi yapılıyor o yüzden o şekilde yazıyor siz bebeğinize ona uygun doz vericeksiniz Sıkıntı yok bu nedenle doktorlar bu şekilde bilgi veriyor
Hifammm Benm kizim da bi kacgune 4 aylk olacak ins. 15 gndr kullanmaya basladm eczaci 1 fıs dedi o sekilde kullanyrm sorun olmadi simdiye kadar.
Ayse1989 Merhaba canım oğlum 1 ay 16 günlük ilk doğdunğundan beri kullanıyorum cocuk doktorumuz verdi günde 1 fıs