Cansubbk bütün hekimler 6. ayda başlayın diyor benm bebeğimde 5ay 5günlük daha hiçbişey vermedim acele etmeyin günde bir yemek kalığı yoğurt yada çorba vs yese ne değişecek yavrucağın sindirim sistemi daha yeni oturuyo bağırsaklar yeni oturuyo tam anlamıyla oturtsun herşeyini öyle başlayın..şimdi başlayanlar var bişe olmamış gibi şeylerde duyarsınız çok normal ama ne gerek var midenisini sindirim sistemini yormaya 1 ay daha sabredin zaten 6. ayda nile sadece öğle öğünü ek gıda yıyecek yuzde 80 yine süt yada formul mamayla beslenecek