Bebeğim 6 aylık, normalde hamak beşiği gündüzleri kısa süreli uykusunu alması için kullanıyordum kışın soğuk olur diye..Şimdi buraları çok sıcak oldu, hamak beşiğinde geceleride yatırsam olur mu, acaba biyeri tutulurmu, ağrır mı, sıkılır mı gibi endişelerim var, birde arada çok kısa süreli klima açacağım yönünü değiştirip, acaba yere yakın olunca çabuk mu etkilenir😔😘😘😘💖💖💖