Musmutlu O kadar çok konuşuyorum ki oğlumla bütün hayatımı anlattım . Şarkıdan kaptığımız birşeyler var bizde de bebek nasıl ağlar dediğim de va va va diyor , köpek ne dedi dediğimizde hav hav diyor ve çiş diyor . Pisi pisi yapıyor eliyle kedileri çağırıyor bir ara beni de öyle çağırıyordu . Dans ederken hop hop diyor ayaklarını yere vuruyor , pop ( top ) diyor . Bunlar bizde de var ama konuşma işte sadece dediğim şeyler