Merhaba
Oglum Ali 21 aylık babasinin baba oldugunu bıliyor ancak dede diyor dede diye cagiriyor. Mesela oyuncak laptop var b harfine basınca baba diyor ona basinca oglumda dede diyor 😀 Endiselenmek yada aa neden diye sormuyorum da bunu yasayan var mi merak ediyorum acikcasi ?
Biz duzeltmek icin 2 yontem uyguladik 1. her dede deyisinde baba diye duzelttik olmadi 2. ise hic önemsemedik ama yine olmadi 😊
Bi onerisi olan varsa bi iki kelam alirim.
Sevgiler 🤗