Asilkuzey Selam hanımlar malum havalar ısındı benim evimde çocugumun odası 27 Dereceyi gördü bugün gece yatarken ne giydirmeliyim 14 aylık bu arada kısa kolluyla yatsa hasta olur mu uzun kollu terletir sanki bilenedim tecrübeli anneler tavsiye verebilir mi?
Kubraegit1 Asilkuzey 27 çok fazla kısa kolluyla hastanolmaz :) Bizimki 22 derece inçe pijama takımıyla yatırıyorum :)
Deletedmom318 Asilkuzey Bizim evimizde çok sıcak kızım 18 aylık yaklaşık 1-1,5 haftadır yarım kollu ile yatıyor
Sum87 Asilkuzey onda şuan 24 derece ama aşırı terlemiş uyurken huysuzlandı üstünü çıkardım kısakollu zıbın ve alt pijamasıyla yatıyor şuan rahatladı uykuya devam ☺️
Kucukkalbim Asilkuzey Bizimki de 25 derece tek kat uzun kollu giydirdim deli yatıyor üstünü açıyor 🤪 üstünü açmıyorsa kısa kollu ideal bence
Deryamete Asilkuzey dokuz aylık bebeğim yarım kollu ya cesaret edemedim şimdilik evimizde kuzey cephe zaten örtüyü üzerinden ayan bir yapısı var çok kalın olmayan pijama hala giydiriyorum
nilay35 Deryamete cnm bnm kizim 3 aylik 2 qundur yarim kollu giydiriorum oyle uyuyor ustunude sıkı örtmüyorum rahat yatio
PrensesMinel Asilkuzey bizim evde ayni 27 dereceyle dun gece askili zibin ve kisa kol birde uzun alt pijama giydirdim felaket terledi. Bende öglen kisa kol zibin giydirdim sadece boyle daha rahat uyudu terlemedi. He altina da şort diz altina kadar gelen şuan da bu sekil yatirdim. Önemli olan terlememesi cunku terleyip usurse hasta olurlar canim.
MrvDemir Evimiz şuanda 28 derece yarım kollu zıbın giydirdim sadece üstüne de müslin örttüm ama çok durmuyor zaten üstünde 😂