Merhaba hanımlar. Kızım 6 aylık ve son iki aydır aşırı salyasi var. Kehribar kolye aldım ağız akmasını kesmesi umuduyla hem huysuzluguna belki etki eder diye. Bugün 5. günümüz ama gözle görülür bir faydası olmadı. Kehribar kolye kullanıp memnun kalanlar etkisini hemen mi gördüler yoksa belli bir kullanım sonrası mi fayda ediyor? Bir umut işte merak ediyorum 🤷