Ya birşey sormak istiyorum ben dogum yapalı 1,5 ay oluyor aynayla baktıgımda dikiş namına birşey göremiyorum sadece iki üç tane toplu iğne başı gibi kabarcık var bir ağrım sızım yok cok şükür heralde onlar dikiş diye düşünüyorum 🤔 dikişimde var yani doktor var dedi sayı falan söylemedi bende sormadım acaba birşey olurmu dikişlerime diyede inanın cok korkuyorum hani genital temizlik falan yapma zamanım geldi acaba acılırmı vs diye korluyorum 😬😬😬