chd benim ne göğüs ucum vardı ne göğsüm o ağlardı ben ağlardım yara olmuştu bide her vermemde ığğ ıhhh diye bağırarak tuhaf sesler çıkarırdı bide yanımda ayy bu niye emerken böyle ses çıkarıyo tuh vah diyenler ameliyat sancısı eşimin olmayışı kendi evimde olmayisim kafayı yemiştim yani 😣 memenizi c şeklinde tutun nette videoları var bakin bide manüel pompa ile azıcık sağardım göğüs ucum çıkardı azıcık hemen bebisin ağzına verirdim böyle böyle alıştı tavsiyem biberon vermeyin onun rahatlığına alışınca bi daha emmiyo sağda üç cıktı solu emmedi düşünün göğüs ayırımı bile yaptı ama pes etmedim hep verdim ağladı verdim sonunda 2 buçuk ay sonra çok çok rahatlamıştık geçecek bu günler sabredin zor ama uğraşın almasada