İlk bir buçuk hafta tazyik sorunu yaşadım,sütüm çok fazlaydı kontrol edemiyordum pompa ile sağıp öyle emziriyordum onda bile genzine kaçıyordu daha sonra göğsüm normale döndü sertleşiyor bebeğim emince boşalıyordu,ama şu son üç gündür sertleşmiyor göğüslerim yumuşacık sütüm mü yok yetmiyor mu okumadığım post kalmadı,bu durumu yaşayan anneler var mı ? Bir de iştahım kesildi bir haftadır neredeyse çok az yiyorum etkisi oluyor mudur ?