Seminaliutkan Bebeğim 43 günlük gazı oluyor çoğu bebekte olduğu gibi çevremden muskat ın gaz için faydalı olduğunu duydum tabi ölçüsünü iyi ayarlamak kaydıyla ama günde kaç kez verilebilir ya da hangi ölçüye ne kadar verilmeli?Kullanan ya da bilgisi olan var mı?
Nazlig Seminaliutkan merhabalar benim bebeğimde çok gazlıydı 3 ayı doldurana kadar çok çektik. Çay kaşığının ucuyla muskata birkaç damla sütümü sağıp veriyordum akşamları bende arifoğlunun muskatlı anne çayından içiyordum. Birde acı elma yağı var göbek deliği çevresine ve ayak tabanlarına sürüyorsun birkaç Damla. O kadar çok şey denedim ki bunlardan sonra rahatladı bebeğim
turunclardan01 Merak ettm bende burdayım muskat ı kendı bıtkı caylarıma katıyorum bebege verıldıgını yenı duydum