ilknurcelik Bebeğim 6,5 aylık maşallah gelişimi gayet iyi çok zeki hareketli ayının gerektirdiği herşeyi yapıyor Allaha şükür ama doğduğu günden bu yana hep bağırıyor ağlıyor özellikle 18:00-22:00 arası. Aynı zamanda çok gülücük saçan da bir çocuk ama sanki inadına sürekli bağırıyor söyleniyor sürekli huzursuz. Çok üstüne titriyorum 5 yıl sonra geldi Allaha binlerce kez şükürler olsun ama niye sürekli bağırıyor ağlıyor emerken oynarken alt değiştirirken uykuya dalarken her zaman her zaman çok yoruldum artık 😭😭😭
Deletedmom090 ilknurcelik malesef bende aynıyım. Bizimde 5 aylık olmak üzere dediğiniz gübi özellikle akşamları. Bize kolik dediler ama sizinde öyle bir şeydir belki. Sürekli mutsuz huzursuz her şeye bağırıyor ağlıyor sizin dediğiniz gibi🤦🏻♀️Çok sinirli
ilknurcelik Deletedmom090 gülünce de çok gülüyor hatta iki yanda gamzeleri var. Ama uyanık olduğu zamanın %90 da bağırıyor ağlıyor yada söyleniyor. Acaba bir derdi mi var diye doktor doktor gezdim yok çok şükür ama çok yoruldum 😭😭😭
Deletedmom090 ilknurcelik ay yeminnederim aynı. Bizimde gitmediğimiz doktor kalmadı 😂 benim kzıımda öyle gündüzleri bambaşka bi çocuk ama akşam huysuz. Gerçi bizimkinin karakteri sinirli biraz 🤷🏻♀️
ilknurcelik Deletedmom090 bizimki de sinirli saçları dimdik kirpikleri de öyle annem görünce doğumda demişti sinirli bir çocuk olacak inanmamıştım doğruymuş 😖
Deletedmom090 ilknurcelik huy demekki canım. Ben alışmaya başladım dışardan bile nefret ediyor hastaneye bile zor götürüp getiriyoruz kıyamet kopuyor😂 🤷🏻♀️
EsraEfee 40 i ciksin duzelir soyle olsun degisir dediler durdular aksine. Git gide seside gurlestikce daha cok cikmaya basladi sesi. Aksam krizleri bizde de var.aksam olsun istemiyorum.ama bin sukur. Bi saglik problemi olupta bu sıkıntıyı yasayacagima sebepsiz yasayim