Busralyaa canım öncelikle sakin ol. Bunların hepsi bir süreç. Her bebek aynı değil. Benim kızımda öyleydi sonra öğrendik ki makatta çatlak var ve allerjisi var. Yani sürekli ağlaması aslında normal de olabilir ama genel de bir sıkıntısı olduğundan kaynaklanıyor. Bir doktora gitmenizi öneririm. Sakin kalmaya çalış. Elinden geleni yap ama kendini yıpratma yetersiz hissetme. Ben çok yıprattım kendimi. Ama aslında sen yapabileceğini yapıp hala ağlıyorsa yapabileceğin bir şey yok. Bu seni kötü anne ya da yetersiz anne gibi hissettirmesin.