Deletedmom310 Kızlar boşuna para vermek istemiyorum var mı.kullanip.memnun.kaldigimiz bı marka.model yazabilir misiniz
Deletedmom507 Deletedmom310 baby plus e bebek markası güzel ben kullandım elektrikli de vardı bende garantiye verince ücretsiz verdiler baya güzeldi pişman olmuştum elektrikli aldığıma
turunclardan01 Ne Manuel ne elektronik en guzeli mochı brıni emzirirken diğerine takıyorum ses yok acı yok on bes dkkada 90 cc
turunclardan01 Deletedmom310 benm ilk basta sütüm inmedi bunu arada bı taktım zmanla geldi ama bundan mı geldı yemek içmekten öi psikolojik olarak mı bilmiyorum 🤷♂️ ama ben memnunum
LeylaNur turunclardan01 merhaba mochi ile sadece emerken mi kullanılıyor yoksa emzirmeden de sağılabiliyor mu. Elektrikli pompam yerine iş yerine götürmek için oratik bir pompa arıyorum