Arkadaşlar bebeğim yeni 12aylık oldu elinden tutunca yürümek sürekli istiyor ama tek elini bırakınca bile iki eliyle tutunmadan asla yürümüyor güvensiz ve 1kere bile emeklemedi tutunup kalkmadı gibi birşeyde olmadı sürekli 2 eliyle tutup yürümek istiyor. Yürüteç vs denedim ama işe yaramadı. Böyle bebeği olanlar var mı? Tavsiyeleriniz neler