Kızlar gündüz uykumuz hiç yok nerdeyse çok uykusu geliyo gözlerini ovuyo ama dalamıyo akşam karanlık olunca uyuyo baya uyanmuyo sabaha kadar .kullanan var mı işe yarar mı gündüzleri çok kilo almıyo bebeğim gündüz ıyumadıgi için diyorlar bu arada 3 aylığız