Kızım 7 aylık oldu ek gıdaya geçeli de 1 buçuk ay oldu , hemşire kaşığı reddene kadar ver dediği için neredeyse 1 kase yiyordu kızım ama bu seferde doyup çok emmediği için sütüm azalmaya başladı .2 -3 gündür ek gıdayı daha az veriyorum üstüne emziriyorum ancak 2 3 kere çekip ağlıyor . Ancak ayağa kalkıp sağa sola gezinirsem emmeye devam ediyor . Açıkcası eşimde her ağladıgında buzluktan çıkarıp verelim diyor.sürekli bu şekilde yaparsak sütümde artmaz diyorum ısrarla bunu söylüyor.coronadan dolayı işe gitmiyor süreklo kaynana gibi sütün yetmiyor kafası da yapıyor 😁 beni de o psikolojiye soktu iyicene simdi yetip yetmedigini anlayamiyorum beynim yandi , cokta bunaldim.gercekten yetmiyor diye bilsem mamaya baslicam , anne sütü diye takintim yok ama geriye dönüp baktigimda elimden geleni yaptim demeliyim , ya da yanlis karar vermisim dememeliyim.