3,5 aylık oluyoruz Allah’a şükür sütüm hep çok oldu bunun için de elimden ne geliyorsa yaptım .Mamaya gerek duymadan bu aya kadar geldik.Hala da var ama kızım içmiyor şu 4 gündür zorla içiyorum .Atak haftası diyorlar ama ne kadar sürecek bu moralim bozuluyor.Buzluk süt dolu böyle giderse hepsi çöp mü olacak .Deliricem.Bu arada sağarak süt verenlerdenim.Bebeğim göğsümü asla tutmadı.Ve düzenli sağım olunca kesinlik süt artıyor .Ne yapıcam bilmiyorum