turunclardan01 Kızlad bebeğim üç bucuk aylık kılo boy ortalama yastlarına gore aynı. Ama altı dokuz ay bıle olmuyor sız nasıl alıosunuz bedeni kac cm yada kac aylık?
ikizannesii turunclardan01 canim hep oyle kiyafetleri kucuk yapiyorlar kiloya gore yada boya gore al ama kiloyu tavsiye ederim
aramzamzam turunclardan01 bende ayına göre alayım dedim bebeğim 7 ay 27 günlük kıyafetleri 9-12 aldım nerdeyse küçük gelecek yani cm e göre almak lazım
Melike09 turunclardan01 canım bizde de aynı sıkıntı var. 6.5 aylık kızım 9 ay bir yaş giydiriyorum. Genelde küçük oluyor kıyafetler ya da markalara göre değişiyor
turunclardan01 Deletedmom318 Deletedmom318 maşallah bizim kı uc bucuk aylık 64 cm boy 6700 du yırmı gun once. İnternet ten sipariş verdım 6-9 ay yıkadım bıde bu ay zor gıyer diğer aya olmaz iade edemedm.
Deletedmom318 turunclardan01 Bazı markaların kalıpları dar oluyor. Ben h&mdan alıyorum orasının kalıpları geniş uzun bir süre rahatça giyebiliyor 😊
turunclardan01 Deletedmom318 oraya bakayım onumuzdekı ayda bari yavrum mınnak mınnak oldu kıyafetleri
Aysimayyy turunclardan01 bazı bedenler dar bazı bedenler büyük kalıp. Siz bebeğinizn ölçüsüne göre tam kalıp almalısınız