Melek22 çok geçmiş olsun benim bebeğimde kırk günlükken yüzüstü düştü burnunun üstüne, sizi çok çok iyi anlıyorum hala aklıma geldikçe kahroluyorum,biz acile gittik hemen sabaha kadar tuttular bizi, fışkırır tarzda kusarsa söyleyin dedi doktor beklerken, çok şükür kusuyordu ama fışkırır tarzda değil emdiğinin fazlasını kusuyordu, çok şükür sabaha çıktık zaten gece 11de gitmiştik sabah altıda çıktık, bir şey olmadı çok şükür, fışkırır tarzda kusuyor mu onu takip edin,doktor daha kemikleri sertleşmediği için bir şey olmaz demişti bana, sakin olun sizden de çok etkilenir inşallah bişeyciği yoktur kızucuğun😍