Tugbaa58 Şişlik tabi ki normal. Sadece cildinizde dikiş yok içerde kaslarda da dikiş var. İyileşme içerden dışarı olacak. Yara yerinde ödem olması çok normal iyileşmenin bir parçası. Siz üzerine oturmamaya gayret edin. Kuru tutun. Tuvalette zorlanmayın. Zamanla düzelecek inşallah çok geçmiş olsun.