Hatice3 Deletedmom090 bende 4 şudur olmuyorum ama normal benim bildiğim kadarıyla bazı kadınlar öyle oluyor bebeği nezaman emzirmeyi bırakırsan ozaman oluyorsun süt koruyor diyorlar
Aymina Deletedmom090 merhaba canım merak etme ben 8 ay sonra oldum hatta çok tuhaf oldu uzun süre olmayınca ilk kez hastalanmış gibi oldum doktorumda 1 seneye kadar normal demişti ☺️