Bsrumt55 Nedimaysen tabi ki olur her bebegin beslenmeden sonra gazi çıkarılıyor ama ona rağmen gaz sancısı çekiyorlar
Nedimaysen Bsrumt55 benim ilk bebeğim iki gündür böyle bi sıkıntımız varda doktor bi gaz ilacı vermişti tekrar sormama gerek varmı ki kullanmak için
1Mother1Boy Nedimaysen Gaz ilacini duzenli ve hergün aynı saatte vermeniz gerekiyor. Yoksa bi faydasini göremezsiniz.
Bsrumt55 Nedimaysen düzenli ilk 4 ay mutlaka kullanmalısınız çoğu bebekte 4 aydan sonra hafifliyor ama devam ederse kullanmaya devam etmelisiniz ben biogai kullanmıştım memnundum
1Mother1Boy Nedimaysen Bebeginize bağlı gaz sorunu bittimi bırakın. Bağırsak duzenleyicide verdi mi doktorunuz.