Elifff bir dönem benim bebeğimde emerken sıkılıyor devamlı etrafa bakmak istemesi çıt sese kafa kaldırmalar vardı ağlama krizlerimiz oluyordu doktora göründük bebeğimde de bende de sütümde de bi sıkıntı yoktu ve doktorum bebeğimin algıya çok açık olduğunu fark edip o yüzden böyle davrandığı düşündü ve daha sakin sesiz ve yanlız ortamda emzirmemi istedi dediğinide yaptım ve sabırla tekrar emmesini eski düzenimizi sağladım diyeceğim o ki sütünüz yeterli ve emziriyorsanız mamaya başvurmamanız çünkü içeriklerini bilseniz siz bile yemezsiniz hazır mama yerine kendiniz doğal mama yapın çok zora kaldıysanız ve sağmak çok etkili olmuyor sütünüz azalacaktır çünkü hiç bir zaman bebeğinizin emdiği gibi olmayacaktır karar sizin tabiki ...