Hmzamom DORUKKK2019 cnm sakin öyle bi hataya düşme bi ay önce ogluma yazlık alayım dedim sürekli oyaladı bugün kargo cikcak fln diye baya geç geldi bütün hepsi 18 aylık olcak dedim bana gönderdiği 6 ay bebeye anca olcak ne etiket var ne başka bsey aldiklarimi hep kaldirdim olmadi cünkü bitanesi yikadim küçüldü bide söylediğin zaman geri gönderin kargo ucreti size ait bilmem sdce şu kargoya verin falan filan eğer bebegin küçükse sitilicom bebe den almış tim güzeldi ürünü
Tutku0633 Ben alışveriş yaptım. Yorumları okuyarak. Herkes çok memnundu.4aylık bebeğime 6_9 aylık tulumlar aldım hiçbiri olmadı. Bezin altındaki çıt çıt kısmı dar.illa alacaksanız baya büyük alın bn büyük almama rağmen elimde patladı
DORUKKK2019 Hmzamom ay çok üzüldüm ya adınıza teşekkür ederim tavsiyeniz için bende netten hiç alışveriş yapmadım güvenemiyorım anlaradayım cocugumun herşeyi çok kalın netten alıyım dedim cesaret edememiştim 😂 iyi ki varsınızbi platform çok iyi ya 😀