Kızlar çok sancım var sezeryan oldum 6 ay önce dün markete gittim biraz toplu alışveriş yaptım ondan mı bilmiyorum çok ağrı çekiyorum belimden yaptıkları iğne terlerim bile ağrıyo dikiş yerlerim ağrıyo karnımın içini oyuyorlar gibi resmen dünden beri ne yapsam gitsem mi hastaneye