5 buçuk aylık bebeğim ve bugün eczacı doğum kontrol için cerezatte kullanabileceğimi söyledi onu aldım .. kullananınız var mı emzirme döneminde ? Bir sayfada az miktarda da olda süt yoluyla geçtiği yazıyordu tedirginim açıkçası yardımcı olabilir misiniz ???