Bebeğim 22 günlük 3300 dogdu 3200 e düşmüştü başta mama ve anne sütüyle beslendi 5.gün doktora gttiğimizde sarılık değeri 8 cıktı kılosu 3270di artık sadece anne sütüyle besleniyor 20.günde doktora gittiğimizde 3800 olmus ama gözlerinin akı ve alnı hala sarı bu beni korkutuyor günde ⅔ kez kaka yapıyor çişli bez sayısı 6 nın altına düşmüyor ama neden hala çocugumun teni esmer sarı anlamıyorum anne sütü sarılıgı 3.haftada gecer dıyorlar acaba değeri artmış olabilir mi ayrıca uyandırmada zorluk cekmıyorum zaten o kadar gazlı ki zor uyuyor genelde uyanık