SevgiLina_ Kizim 6 aylik yaz icin alisveris yapmak istiyorum. Ankara da yasiyoruz. Annem kisa kollu yerine uzun kollu penye almami soyluyor. Ne alacagimi sasirdim. Tecrubeli anneler yardimlarinizi bekliyorum.
YK_ SevgiLina_ bende ankaradayım yazın hep kısa kollu giydirdim hatta evde genellikle sadece çıt-çıtlı giydirdim çocuklar hareketli zaten hemen terliyor
Nurbanu91 SevgiLina_ Bende Ankara da yaşıyorum tabi ki giyer bu sıcakta 🤗 4 ay 18 günlük oğlum iki gündür kısa kollu giydiriyoruz yazın boş zibinla gezebilir alın tabi ki bıcır bıcır şeyler var kızlara bayılıyorum 😍
Deletedmom196 SevgiLina_ giyebilr tabi havalar ısınıyor artık. Ben gece yıl giydiriyorum 3 4 aylık filanken. Ama böyle aşırı kısa kollu tişört ve şort almayın bi kaç tane olsa yeterli olacaktır
SevgiLina_ YK_ evimiz cok sicak oluyor bizim bir de olmadi tisort alirim ustune duruma gore penye hirka giydrrim disarda
SevgiLina_ Nurbanu91 yaa cok sagolun kizim bi hasta oldu akciger enfeksiyonu gecrdi ondan sonra korkuyoruz Allah korusn
Nilde Tabii kisa kollu giyecekler alabilirsiniz. Ben mesela kisa kollu bodyler ve kisa kollu tulumlar aldim. Yaz olacagi icin onlar da terleyecekler sonucta.
SevgiLina_ Nilde aynenn bende tulum dusunmstm cok guzellerr smdi siparis vercem bilemedm ne alsam tesekkur ederim
ertugrulbey19 İki gün önce bende böyle bi post açmıştım ama bugün piştik resmen bursadayiz hava 37 dereceydi oğlum kipkirmizi oldu soydum valla 🤭
mummy SevgiLina_ ben giydirmiştim bence rahat ediyorlar ama annem de hep üşüyor deyip kalın giydirirdi☺
BeH16 SevgiLina_ bol bol ihtiyacınız olacaktır. Havalar çok ısındığında kolsuz bile giyebilir. Benim oğlum 24 temmuz doğumlu ben o sıcaklarda hep zıbınla bıraktım. Bebekler sıcağı sevmiyor.
Cennetinsusu SevgiLina_ Giydirebilirsiniz tabiki. İsilik olur. Bebekte rahatsız olur. Yine de birkaç tane uzun kollu da alın. Akşam serinliğinde giydirirsiniz. 😊
Mnli SevgiLina_ neden giymesin ki benimki de altı aylık dün başladık kısa kolluya istanbulda yaşıyoruz. Zaten sıcaklar başladı terliyor çok geçen kabarcıklar olmuştu doktoruma alerji mi diye sordum ek gıdaya da başladık diye düşündüm sıcaktan terden olmuş dedi yatarken uzun kollu ince giydiriyorum
Cicekimftm SevgiLina_ bizde ankaradayız hatta dikmeninde 🤣 dün itibariyle kisa kolluya başladık. Anneniz ankaranin sıcağını bilmiyor sanirim. Gün gelecek sadece zıbınla yatıp kalkacak bebeğiniz. Benim kızımda şuan 6 aylık
Cesurcuk SevgiLina_ kısa kolluyu geçtim sıfır kollu giydiriyorum çoğu zaman. Hatta 3 aylıkken başlamıştık biz bu şekilde giyinmeye. Çoğu zaman çıtçıtlı kolsuz zıbın ile duruyor. Çok bunalıyorlar yoksa. Diğer türlü hem bunalıyorlar hem de isilik olur🤗