Oykummm17 hiç üzülünecek bişey değil o zamanla geçiyor zaten karışım krem hazırlatmıştı doktorumuz onu sürüyordum üç günde geçiyordu sonra gene tekrarlıyordu gene aynı şekilde yapıyorduk yüzünde hiç kalmadı artık bacağında çıkmış küçük bi yer o kadar ☺️İlkokula kadar devam edebilir normal demişti doktorumuz