Bende ayağımda sallıyordum şuan kendi kendine uyuyor ilk gün çok zorladı beni bıraktım yatağın üstüne temizledim mesaj yaptım karnını doyurdum nerdeyse 12 de uyudu baka baka ikinci gün 10 da uyudu yavaş yavaş kurdu düzenini sadece yanına yatıyorum emziği düşünce veriyorum şarkı söylüyorum şimdi hiçbirini yapmıyorum karnını doyurup bırakıyorum kendine kendine uyuyor