4.ay aşımızı yaptırdıktan saatler sonra yoğunluk olarak sol bacağında pembe lekeler oluşmaya başladı ve aşırı derece de ağlıyordu saglik ocağı elerji iğnesi yaptı sonrasında geçti aranız da böyle birşey yaşayan var mı hala çok endişeliyim bişey olacak diye korkuyorum alerji iğnesini 4 aylık bebeğe de yapıyorlar mı yapmıyorlar mı onu bilmiyorum lütfen cevap verin.