zulalisikoglu Kızlar 7 gün sonra 10 aylık olucak gündüz iki uyku uyuyor biri 10 da 2 buçuk 3 saat- diğeri akşam üzeri 4 te 1buçuk 2 saat akşam 9-10 gibi yatar sabah 7 de uyanır normal mi internetten baktım 2 uykusunda da 1 er saat uyuması lazım diyo
Busra543215 zulalisikoglu ah canım ne guxel bugunelrıne sukret uyuyan bebek en guzelı ılerde hep kacıyor uykuları dişler bir baslıyor uykusuz gunler gelıyor buyudukce gunduz uykuları kısalıyor 12 aylık suan ve 2 uyku uyuyor 1 tanesı 1 saat 2 15 dk gayet normal hıc endıse etme
ikiprensannesi14 zulalisikoglu çok şükredin ya benim oğlum da 10 aylık olmak üzere bazen 30 dk uyuyor 🤦♀️ Ve gece en az 3 4 defa uyanıyor 🤷♀️
gamzemustafa zulalisikoglu oğlum bugün 10 aylık oldu aynı anlattığınız gibi bu aralar çok uyuyor sağlık durumu gayet iyi o yüzden hiç ellemiyorum istediği kadar uyusun bende birazcık dinleneyim 😊
Uzaymekiii zulalisikoglu çok normal yani daha doğru istenilen uyku aralığı👍🏼 Benim kızım 23 aylık hala 2 uyku yapıyo 9-11 2-4 şeklinde ve akşam da en geç 9 da uyumuş oluyo sabah da 7de kalkıyor 🤷🏻♀️🧿