Kızlar moral olarak çok kötüyüm, geçenlerde yine aynı post açmıştım lütfen bana biraz moral verin. Bebeğim 32 günlük 2 hafta önce doktora gittik sarılık düşmüştü 6.6 olmuştı kilosu 4.300 dü. Dün gittik kontrole sarılık 8.6 olmuş kilosu 5.400 doktor gayet iyi kilosu dedi sütün yarıyor dedi bir sürü test yaptılar doktor normalde 15 günde geçmesi lazımdı dedi uzayan sarılık sizinki dedi çok üzüldüm. Sürekli emzirmeye çalışıyorum 2 saati geçirmemeye çalışıyorum ama 2 saatte bir verince emmiyor tok olduğu için sanırım. Bi akıl verin, benzer durum yaşayan var mı ? Glikoz testi falanda yaptılar sonuçlar haftaya cuma çıkıcak test yaptıran var mı benim gibi ?