Dorukcummmmm bizde 3 aylık ti olduğunda ama bardak koymadım hiçbişey koymadım merhemleri sürdüm bezi hafif bağladım bikaç güne geçer merak etmeyin o narkozun etkisi geçtikçe canı yanar siz sürekli uyutmaya çalışın tam ağladığı esnada güldürün eğlendirin çiş yaptikca o iyilesicektir korkmayın 😊 bize doktor sadece verdiğim kremleri uygulayın dedi 1 haftada kendini toparladı zaten calpol bende vermistim