Zeynepalya_ve_annesi Canım benim yine biz haksız çıkalım, sizin ağzınızın tadı bozulmasın ama; ev ev üstüne olmaz. Anneyle bile tartışıyor insan, olmuyor. Biz tatillerde kalıyoruz o bile cok rahatsız edici duşu, eşle özel vakit geçirmesi, giyinmesi yatması uzanması sıkıntı. Evde çocuğum ve kocam dışında biriyle saglık sorunları olmadıkça yaşayamam, Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin herkes evinde sağolsun.