Zehra1234 Tam dikiş yeri hafif şişik ve kırmızı normal mi bu durum 10 ay oldu sezeryan olalı ve elbiseler degince batma hissi oluyo
1-Prensesannesi Zehra1234 ya bendede oluyor aynısı hatta kaşınıyor bazen nedenki acaba ya 13 ay oldu bu arada