Deletedmom315 Kızlar havalar aşırı ısındı ve İzmir çok sıcak terliyorum oturduğum yerde . 11 günlük bebeğim var . Klima aciyormusunuz siz . Çok soğuk olmucak derecede açsam bişey olmaz diye düşünüyorum ama bilemedim
Ates_mami Deletedmom315 sıcak daha kötü onlar için. Sıcaktan dolayı ateşleri bile çıkabiliyor. Yan odada çalıştırıp kapıyı açarsanız hiçbirşey olmaz.
Ates_mami Deletedmom315 o zaman 24.25 derecede çalıştırın.fanını yukarıya verin. Ve az üflesin. Direk üstüne gelmediği sürece sorun olmaz.