Merhaba happy kids yeniyim bu şekilde başlıklar oluyor mu bilmiyorum ama yine de bir şansımı denemek istedim
sütüm az olduğu için artırması açısından ebebekten malt içeceği aldım süt artırımıma oldukça etkisi oldu fakat tadı bana şekerli geldiği için içemiyorum birazda fazla alınmış elimde 6 şarlı 3 adet Promalt içecek var almak isteyen olursa yardımcı olabilirim çevremde doğum yapmış herhangi biri olmadığı için buraya yazıyorum ilgilenenler olur umarım 😊